Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Home
Current
Archives
About
About the Journal
Editorial Team
Contact
Submissions
Search
Search
Login
Search
Search
Home
/
Archives
/
Vol. 5 No. 1 (2022): Artcomm
Vol. 5 No. 1 (2022): Artcomm
DOI:
https://doi.org/10.37278/artcomm.v5i1
Published:
2022-04-07
Full Issue
Vol. 5 No. 1, April 2022 (Bahasa Indonesia)
Articles
Balutan Budaya Jawa Pada Komunikasi Politik Ken Arok Dalam Novel Sejarah Arok Dedes Karya Pramoedya Ananta Toer Sebagai Bentuk Perlawanan Terhadap Orde Baru
Nugraha Sugiarta, Yanuar Ilham, Anggita Lestari
1-13
PDF
Komunikasi Kepemimpinan Androgini Pengusaha Ojek Pangkalan Di Bandung
Anggita Lestari, Nugraha Sugiarta, Hanafi Hanafi
14-28
PDF
Menyelidiki Peran Dukungan Selebriti Dan Influencer Pada Kinerja Pemasaran Dengan Media Sosial Sebagai Variabel Intervening
Faisal Reza, Ira Valentina Silalahi
29-38
PDF
Impementasi Storytelling Iklan Pada Akun Instagram @Juragan.Oil Dalam Menarik Minat Konsumen
Studi Fenomenologi Impementasi Storytelling Iklan pada @juragan.oil dalam Menarik Minat Konsumen produk Young Living Bandung
Nisa Lathifah, Shinta Hartini Putri
39-44
PDF
Designing a Video-Based Panorama 360 Virtual Tour at the Sri Baduga Museum in Bandung as a Media for History and Culture Learning for Middle and High School Students in the City of Bandung
Nichi Hana Karlina, Adjie Bagas Nugraha
45-57
PDF
Perancangan Fotografi Parodi Pada Budaya Populer Dalam Karakter Super Hero
Oky Mauludya, Sudrajat Sudrajat, Putri Sukmawati
58-67
PDF (Bahasa Indonesia)
ADDITIONAL MENU
Focus & Scope
Editorial Team
Reviewers
Author Guidelines
Peer Review Process
Publication Ethics
Online Submission
Copyright and License
Open Access Policy
Plagiarism Screening
Indexing
Author Fees
Journal History
CONTACT
JOURNAL TEMPLATE
TOOLS
INDEXED BY
DATABASE
ASSOCIATION
VISITOR COUNTER
Visitor Statistic
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Language
Bahasa Indonesia
English